Limonadă

Când e foarte cald afară, merge cum nu se poate mai bine o limonadă proaspătă, preparată în casă. 🙂

DSC06093

Din câteva lămâi și portocale rămase prin casă puteți face o băutură răcoritoare și plină de vitamine!

Lamâile conțin flavonoide care au proprietăți anticancer și antioxidante. Sunt o sursă excelentă de vitamina C, unul dintre cei mai importanți antioxidanți din natură.

Pentru a avea o imunitate de fier, trebuie să ne împrietenim cu alimentele care conțin vitamina C. O imunitate puternică ne protejează de boli!

Pentru un conținut mai bun de antioxidanți, alegem lămâi cât mai coapte. Un alt truc foarte bun este de a căuta lămâi cu coaja cât mai subțire, cele cu coaja groasă sunt cu mai puțin miez și mai puțin suculente.

Lămâile se păstreaza la temperatura camerei, fără a fi expuse la razele solare.

Ingrediente:

7,8 lămâi și 2 portocale

zahăr brun după gust

miere după gust

1 frunză de mentă

Am ales câteva felii frumoase de fruct pe care le-am pus în vasul de sticlă în care voi turna limonada, împreună cu câteva lingurițe de miere.

Imagine

Separat, într-un castron, am pus restul de fructe, tâiate felii, cu tot cu coajă. Peste ele am adăugat zahărul și le-am presat foarte bine până au ieșit toate uleiurile, aromele și sucul! Apoi am adăugat apă plată, rece!

Imagine

Am dat vasul la frigider, acoperit, pentru 30 de minute.

După aceea am strecurat totul cu atenție în vasul înalt de sticlă!

Dacă aveți, adăugați o frunză proaspătă de mentă! E savuros! 🙂

Imagine

Limonada are calitatea de a ajuta digestia. Baută după masă, reglează activitatea stomacului, rezolvând balonările și grețurile.

Prin proprietățile sale antibacteriene, lămâia tratează răceala și febra, stimulând, în același timp și transpirația prin care se elimină toxinele din organism.

O duminică frumoasă!

Lasă un răspuns

