Cum am scăpat de kilogramele acumulate în timpul sarcinii (2)

După cum am promis în postarea anterioară, astăzi vă dezvălui ce a conținut regimul meu, cu care am reușit să dau jos toate kilogramele acumulate în timpul sarcinii, într-un timp relativ scurt!

Spuneam că este un regim sănătos, care nu exclude complet nicio grupă alimentară, dar care se bazează pe consumul alimentelor la anumite ore din zi. Ne folosim astfel de puterea propriilor hormoni și de bioritmul corpului nostru pentru a scăpa de kilogramele nedorite.

rapid-weight-loss1

Mai concret, este vorba despre excluderea carbohidraților din alimentație după ora 17:00.  Când consumăm carbohidrați, pancreasul trebuie să producă insulină, care să transporte glucoza în celule. ”Seara în special, acest aflux suplimentar este interpretat de organism în următorul mod: stop arderii grăsimilor și start depozitării acestora! Desigur, noi ne-am dori invers, repectiv start arderii grasimilor și stop depozitării acestora însă acest lucru depinde numai de noi…

Oricum, cea mai mare grijă a noastră în privința afluxului de insulină nu este doar aceea că se depun grăsimile. În cele din urma, tot ceea ce mâncăm și nu consumăm ca energie ajunge să se depună. Cea mai mare grijă ar trebui sa fie aceea că, din cauza surplusului de insulină organismul nostru transportă zahărul afară din sânge. Astfel, nivelul zahărului și al insulinei scad sub normal. Acest fapt ne face să ne simțim obosiți și cu poftă de mâncare. Rezultatul nefericit al acestui scenariu este acela că vom dori să mâncăm tot ceva dulce si astfel cercul vicios se reia la nesfârșit.”

Obligatoriu trebuie să avem 3 mese pe zi! Cu o pauză de cinci ore între și pe cât posibil fără gustări. Dacă aveți poftă de ceva dulce, consumați de preferat dimineața după micul dejun, în cantități foarte mici sau imediat după masa de pranz, de asemenea în cantități reduse.

Insulina nu numai că împiedică pierderea grăsimii, dar favorizeaza și depunerea stratului adipos. Cu cat suntem mai grași cu atât este mai ușor să ne ingrășăm și va fi și mai dificil să slăbim.

Iar într-o zi, pancreasul, care a fabricat atât de multă insulină, se va opri… Rezultatul: diabetul…

schlank-im-schlaf-erfahrungsberichte

Așadar consumați pâinea, pastele, orezul, cartofii și dulciurile în prima parte a zilei și în niciun caz la cina. Ideal ar fi ca seara să le înlocuim cu alimente ce conțin cantități mari de albumină.

Așa cum am spus de fiecare dată, articolele de pe acest blog au caracter pur informativ și orice decizie trebuie luată de comun acord cu medicul!

Iată dieta promisă:

REGULAMENT:

1.Obligatoriu 3 mese pe zi, la interval de minim 5 ore. Ultima masa, cel târziu la ora 19:00!

2. Atenție la consumul de fructe foarte dulci: maxim 2 fructe pe zi, în prima parte a zilei! Pentru fructele acrișoare, nu există restricție!

3. Nu se consumă băuturi dulci: sucuri naturale de fructe, sucuri din comert carbogazoase (contin f. mult zahăr).

4. Cafea și ceai fără zahăr –oricât! Lapte, iaurt degresat: până la 3 căni pe zi! Se recomandă zilnic 1,2 căni ceai de soc!

5. Minim 20 de minute de mişcare în fiecare zi sau câte 2 ore de 3 ori pe săptămână!

6. PE TOATĂ PERIOADA DIETEI SE RECOMANDĂ MULTIVITAMINIZARE ZILNICĂ! Ideal de comun acord cu medicul!

7. INTERZIS ALCOOL!

8. O zi pe săptămână, de preferat duminica se poate consuma orice și oricând. Dar atenție totuși la dulciuri, cu măsură! De la ora 17:00 nu se mai consumă carbohidrați!

9.Pâine nu se consumă decât DIMINEAȚA sau cel târziu la prânz!

10. După masă se pot ronțăi câteva migdale crude, alune de pădure(neprăjite), caju, fistic, nuci (nu mai mult de 10-15 bucăți) sau un sfert de ceșcuță semințe de floarea soarelui.

11. Nu Se consuma niciun aliment PRAJIT!

12. După ora 17 nu se mai consuma deloc CARBOHIDRATI!  Listă carbohidrați interziși seara:

-ZAHĂRUL DE ORICE FEL.

-Băuturile făcute din prafuri şi bomboanele gumoase.

-Cerealele. Cele mai multe cereale aflate în comerţ sunt pline de zaharuri (chiar şi cele care pretind că sunt cerealele integrale). Dacă citiţi eticheta acestora, veţi vedea că unele sunt constituite în proporţie de 90-93% din carbohidraţi. În schimb, boabele de ovăz sau secară pot conţine doar 10 – 12% glucide, iar aceste cereale oferă mai multe vitamine şi carbohidraţi complecşi ( buni).

Fructele uscate

-Chipsurile.

-Prăjiturile şi biscuiţii.

-Gemurile şi dulceţurile.

-Cartofii, orezul, mălaiul și făina în general

-Pastele, pizza.

-Berea (cu sau fara alcool)

 

Variante de meniu zilnic:

Mic dejun:

-1 cafea fără zahar (cu sau fara lapte degresat) si o pâinica (o chifla, de preferat din făina integrală, cu semințe)

-o felie de prajitură cu fructe

-cereale cu lapte degresat

-2 tartine cu unt și marmeladă ori miere

-biscuiți de ovăz și fructe acrișoare, nuci

weight-loss-meal-plans

Prânz:

-o supă cu carne slabă și o felie de pâine

-fructe și legume de orice fel

-brânză proaspătă și iaurt (un secret: dieta cu lactate ne ajută să slăbim mai repede decât orice altă dietă)

-risotto cu ciuperci și salată

-tocană de carne cu legume (gătită cu foarte puțin ulei)

-carne de pasăre cu legume proaspete ori la aburi

-o porție de paste cu roșii si busuioc ori cu pește (și o linguriță ulei de măsline)

-fasole cu roșii și carne de vita

-salate de orice fel.

lecker-salat-1

ATENȚIE LA PORȚII! Să nu fie foarte mari! (carnea slabă -cât palma, garnitura cât o treime din farfurie, biscuiții nu mai mult de 5 buc pe zi etc)

Cina:

-carne de orice fel (curcan, vită, miel etc), în orice formă preparată (dar NU PRĂJITĂ) cu salată de legume (cu un dressing ușor)

-carne cu legume fierte (orice legume, după preferință)

-o supă de carne cu legume fără paste

-lactate slabe: brânză de vaci, un iaurt natural, un pahar cu lapte.

-pește cu legume

-ficăței la grătar cu legume

Seara evitați legume precum mazărea, fasolea, porumbul.

Așa cum am spus în regulament, o zi pe săptămână ( în prima parte a zilei) vă puteți face și pofte mai excentrice :), dar cu măsură! Și bineînțeles, nu uitați de sport! Mult succes!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s