Tartine cu magiun

Vă plac? Eu le iubesc!

Nu doar pentru că sunt dulci, aromate, colorate, untoase, pufoase, savuroase, dar și pentru că îmi amintesc de bunica mea.

Așa frumoasă și bună cum era, îmi făcea diminețile frumoase. Îmi pregătea tartine cu pâine și unt de casă, cu cel mai bun magiun din lume, preparat tot de ea, din fructe dulci și zemoase de la noi din grădină. Lângă ele îmi făcea poate cel mai bun ceai pe care l-am băut vreodată.Tot din plante culese de ea.Imagine

Bunicuță dragă să știi că ieri m-a întrebat fetița mea ce nume aveai. I-am spus că te chema exact așa cum o cheamă pe ea. Apoi a tăcut, a zâmbit și a căzut pe gânduri!

Mi-e dor de tine!

Un gând despre “Tartine cu magiun

  1. E o placere sa te pot citi din nou, Mara! Un post emotionant. …. atat pentru ca mi-ai amintit de magiunul bunicii si de anii copilariei, cat si datorita „declaratiei” deosebite facuta bunicii tale. Toate acele lucruri marunte acum ni le amintim cu atata emotie…….

Lasă un răspuns

