Congratulations to Romania, Germany and Turkey!

EUROVISION 2010

Great job Romania! Congratulations Germany!

Iată că am reuşit să anticipez câştigătorii! 🙂 Mă refer la faptul că am postat acum câteva zile piesa Germaniei şi piesa României pe blog. Mai puţin piesa Turciei. 🙂 Care, între noi fie vorba, a fost foarte foarte bună!

Trebuie să recunosc, piesa Germaniei mi-a plăcut la nebunie. O ascultam aproape zilnic la radio, în drum spre serviciu, cu o foarte mare plăcere.

…Iar Lena a trecut prin foarte multe probe de cântat live, aici la TV, pentru a merge la Oslo. Nu tocmai uşoare, dar le-a făcut faţă cu succes…

Mă bucur enorm pentru Paula şi Ovi, îi felicit din suflet şi consider că au avut o prestaţie perfectă. Am fost mândră de ei în seara asta şi de faptul că au reprezentat România cu atâta profesionalism.

Bravo România! Bravo Germania!

Un gând despre “Congratulations to Romania, Germany and Turkey!

Lasă un răspuns

