Sfaturi bune Carmen are!

Am pus la vedere comentariul făcut de Carmen Brumă la regimul prezentat ieri!

„E un regim echilibrat care poate fi ţinut cu uşurinţă. Nu cred că dă rezultate notabile în cazul persoanelor care au ţinut numeroase cure de slăbire şi au metabolismul prăbuşit.

Sfaturile mele ar fi: nu depăşiţi 2 fructe pe zi, mâncaţi o singură banană, pastele mâncaţi-le în prima parte a zilei, nu seara; fructele consumaţi-le separat de masă (la distanţă de o oră) ca gustare; renunţaţi la conserve; nu combinaţi cartofii cu pâinea sau cartofii cu carnea. In rest e ok!”

6 gânduri despre “Sfaturi bune Carmen are!

  1. Niciodata nu am stiut exact cand anume se mananca un fruct. Bunica spunea ca intotdeauna dupa masa – in loc de desert, tata (si el un expert in ale alimentatiei) spunea dimineata pe stomacul gol.
    Cred ca sfatul lui Carmen este testat asa ca intr-o saptamana incepem regimul…
    Greu o sa imi fie cu achizitia produselor , dar cred ca am sa cumpar de sambata pentru toata saptamana (atunci cand ai un bebe si afara sunt – 8 grade e mai greu sa il pui in port bebe si sa te aventurezi pana la piata)

  2. Te înţeleg perfect! Este ideal însă să te aprovizionezi pentru toată săptămâna!

    Dacă o să cumperi cartea lui Carmen, o să vezi că explică la un moment dat de ce se consumă fructele la distanţă de masă! Sincer, eu nu am ţinut cont de asta! Şi a mers şi aşa! Dar mai sigur e cum spune ea! Îţi recomand să printezi regimul şi o poză cu tine plinuţă, apoi să le lipeşti pe uşa de la frigider! 🙂 Îţi va fi mai uşor!

    Mult succes!

  3. Chiar ma gandeam sa fac o chestie de genul asta : o poza cu inainte si dupa.
    Ideea este ca ca si eu am luat in sarcina 21 kg insa a treia zi dupa ce am nascut am dat jos 10 kilograme! bebe a fost mare – 4050 gr). A fost un soc pentru corpul meu asa piele flasca pe coapse rar am vazut la cineva. incet incet am inceput sa fac acasa abdomene si sa beau multe lichide.
    Acum ma lupt cu cele 7 kg care sunt incapatanate rau si nu vor sa se dea jos de pe mine..asa ca poate sa pun o hartie cu dimensiunile inainte si DUPA regim.
    Cred ca asa o sa fac 🙂
    Mersi de idee

  4. buna
    Eu zic ca cine tine cat de cat regimul tau cu siguranta slabeste, este mai dificil in cazul persoanelor putin mai plinute, pt ca nu se vede imediat.
    Nu poate sa imi zica nimeni ca nu slabesti daca mananci mai usor fara paine,dulciuri etc….
    De cate ori ma duc la ai mei ma inebunesc cu mancarea, gratare peste gratare, si zic ca sunt grasi, o ciuperca la gratar nu ar face!!!!!

Lasă un răspuns

