Femeile din Deutschland(1)

De când mă ştiu am fost o femeie cochetă. Apropiaţii pot confirma asta 🙂 . Iubesc frumosul şi consider că aproape orice femeie poate fi frumoasă.

Ca să nu vă doară capul de atâta „frumos”, voi trece rapid la ceea ce am de spus. Am tot auzit în ultima vreme cum că româncele sunt cele mai tari, nu există mai aspectuoase pe lumea asta, poate doar moldovencele! Iar în zona în care mă aflu eu acum, spre exemplu, nu există decât slute şi sleampăte.

Dragii mei! Cum este posibil să spunem asta? Apoi să ne luăm unii după alţii, să susţinem sus şi tare cum că în afară de românce nu mai există…Locuiesc aici de câteva luni, iar soţul meu de aproape doi ani. (Apropo, îl voi invita să facă un post pe tema asta). Nu pot să afirm aşa ceva din moment ce aici văd zilnic o mulţime de tinere pe bicicletă, care mai de care mai drăguţe, mai zâmbitoare, mai sportive. Văd de asemenea femei în vârstă, cu un ten impecabil, cum urcă dealul pe bicicletă fără să obosească, şi credeţi-mă, nu e deloc uşor. O chestiune subiectivă, iată: pentru mine ce este sportiv în general este şi frumos.

Poate că genetic vorbind, nu sunt aici atâtea femei surori cu Afrodita ca în România, dar în nici un caz situaţia nu trebuie împinsă la extrem, aşa cum se întâmplă de fiecare dată. E posibil oare să le punem pe toate într-o găleată si să dam cu ele de pământ? Să ridicăm în slăvi doar compatrioatele noastre, pe piedestalul geometriei? Frumuseţe înseamnă doar machiaj şi fustă scurtă? (A nu se înţelege că am ceva împotriva fustelor scurte)

Ca să o luăm de la capăt, tânăra generaţie, de fapt foarte tânăra, are o problemă clară la acest capitol. Atât în Germania cât şi în România, America etc. Din ce în ce mai plinuţe şi mai neîngrijite. Din punctul meu de vedere este o chestiune complexă, cu întindere uriaşă în ultimii ani. Nu vreau să intru în amănunte. O să discut subiectul altădată. Dar chiar şi aşa, observ aici mai multe tinere drăguţe decât mă aşteptam. (Am fost şi eu influenţată de prejudecăţi, bineînţeles).

Dar dacă trecem la cealaltă categorie, cumva vârsta de mijloc, vă spun sincer că nu mă aşteptam să văd atâtea femei frumoase. Tenul lor este impecabil, sunt slabe,ceea ce din păcate la femeile de peste 40 de ani din România, nu prea mai vezi, şi nu mă refer acum la vedete. Repet: femeile de aici stau numai pe bicicletă, se îmbracă extrem de bine şi adecvat vârstei. Şi cel mai important, zâmbesc întruna. Fără exagerare!…

Depinde şi de gusturi, categoric! Şi vorba lui Blaga ” Frumoasă nu e în primul rând frumuseţea, ci frumuseţea uşor atinsă de nefrumuseţe.” Oricum, ce e arătos şi lui Dumnezeu îi place!

(şi continuarea: Femeile din Deutschland(2) )

Un gând despre “Femeile din Deutschland(1)

  1. Pingback: Doutzen Kroes « Mara Lascăr

Lasă un răspuns

